Пошукове просування сайтів не процедура у вакуумі. Щоб робота була ефективною та результативною, необхідно виконати аналіз конкурентів, зрозуміти методи просування які вони використовують, за якими словами вийшли у ТОП та яким чином можна з ними ефективно конкурувати. Важливо зробити так, щоб слова не просто вели користувача до вас на сайт, але й допомагали оминати конкурентів.
На початку співпраці наш SEO-фахівець проводить ретельний аудит вашого сайту. На цьому етапі він аналізує структуру веб-сайту, його зміст, відповідність стандартам Google та інші елементи, які впливають на видимість веб-сайту в пошуковій системі. Завдяки докладному аналізу ми можемо підготувати стратегію оптимізації та спланувати роботу з просування сайту.
Ви отримаєте від нас набір рекомендацій щодо покращення функціональності та зручності використання сайту з точки зору оптимізації конверсії. Це дозволить вам збільшити прибуток від ваших кампаній — більшість відвідувачів стануть вашими клієнтами.
Стратегія визначає, які заходи будуть найбільш значущими для просування. Кожен веб-сайт має свою специфіку, різну цільову аудиторію, конкуренцію та різний бюджет — ці змінні впливають на остаточну форму стратегії та просування сайту.
Одним із основних елементів просування сайту є підбір відповідних ключових слів. Аналізується галузь, а також пропоновані товари та послуги. По них відбираються ключові слова, які з ними пов’язані. Вони складаються з 5, 10 та більше слів.
Структуроване та оптимізоване семантичне ядро – одна з базових складових зростання позицій сайту. Ми не просто збираємо пул слів та фраз, а й кластеризуємо ключові фрази та розподіляємо їх за структурою ресурсу.
На цьому етапі ми оптимізуємо сайт з точки зору SEO з урахуванням інформації зі звіту після аудиту. Зміни на сайті вносять досвідчені веб-майстри, які роками працювали як над найпопулярнішими, так і оригінальними системами CMS.
Аналіз відвідуваності сайту починається з настроювання аналітичних інструментів. Основою кількісної веб-аналітики є Google Analytics – інструмент, який ми налаштовуємо за допомогою Диспетчера тегів Google. Крім того, ми також обираємо інші додаткові інструменти веб-аналітики, які розширюють сферу аналізу трафіку веб-сайтів та дозволяють об’єднувати дані.
З того моменту, як Google почав виділяти картки компаній у Google Maps у результатах пошуку, просування на картах стало важливою частиною стратегії просування сайту. Завдяки грамотно підготовленій візитівці потенційні клієнти легко знайдуть телефон, email, сайт та адресу Вашої компанії.
Внутрішня оптимізація веб-сайту – це діяльність, яка полягає у ще більшій адаптації веб-сайту до конкретних потреб. Найчастіше це стосується адаптації сайту до вимог алгоритмів пошукових систем (Google, Bing, Яндекс) та потреб користувачів. Ми вводимо ряд заходів щодо оптимізації, таких як: покращення логічної структури сайту, оптимізація мета тегів, підготовка відповідної структури заголовків текстів, оптимізація швидкості завантаження сторінок, модифікація краулінгового бюджету тощо.
Робота з поведінковими факторами спрямована на адаптацію контенту до потреб користувача та цільової аудиторії загалом. Google оцінює якість веб-сайту через призму користувача, зокрема, користувача мобільних пристроїв. Такі аспекти, як правильне відображення контенту та функціональність веб-сайту на смартфоні, впливають на ранжування сайту у пошукових системах.
Дуже значущою залишається робота із зовнішніми факторами, точніше кажучи — робота з нарощування зовнішных посилань. Ми перевіряємо посилання та оптимізуємо профіль вашого ресурсу і готуємо індивідуальну стратегію його розширення. Професійне створення посилання сайту не тільки дозволяє вам підняти позицію сторінок у результатах пошуку, але також дозволяє зробити ваш бренд помітним в Інтернеті.
В рамках просування сайту готується спеціальний контент для наповнення сайту та блогу компанії. Контент-маркетинг, що використовується для цієї мети, орієнтований на надання статей та текстів відповідно до потреб користувачів, адекватно насичених ключовими словами, прийнятими як частина стратегії, а також цінними для одержувачів та пошукових систем.
Цінний інформаційний контент може значно покращити результати, досягнуті сайтом, тому він є найважливішим фактором ранжування на сайті. Контент представляє цінність для користувачів, які отримують якісні описи товарів, категорій, експертні статті та матеріали із практичними рекомендаціями. Алгоритми пошукових систем в даний час краще справляються з текстом, саме текстовий вміст є ключем до успіху.
Розкрутка за ключовими запитами – те, що можна і потрібно відслідковувати. Ми не просто комплексно аналізуємо запити, а й щомісяця надаємо звіти про виконану роботу та результати.
Аналіз ефективності розкручування сайту та складання звітів дозволяють при необхідності коригувати підходи для сео просування web-сайту. Якщо у вас виникнуть уточнення щодо звітів, менеджери нададуть будь-які консультації та обговорять звітність щодо кожного пункту.