Загальні питання

Дзвінки не проблема, проблема у ефективності, щоб вони були якісними потрібен попередній план (що обговорюється і навіщо). Але при цьому всі важливі моменти обов’язково мають бути задокументовані, тільки так можна повернутись назад і перечитати ще раз те, що заплановано, а з розмовою так не вийде.

Ми працювали паралельно з командами, які постійно стабільно, збирали цілі конференції кілька разів на тиждень. Замовник був у захваті, вони щось обговорювали, але за фактом вони вже не працюють на цих проектах, а ми працюємо.

Ми надаємо час на спілкування з менеджерами, але на тарифах від 8-10 тис. Якщо Вам не запропонували даний тариф, значить у ньому немає необхідності на даному етапі розвитку вашого проекту.

В інтернеті, як і в класичному бізнесі, діють закони попиту та пропозиції, а також жорстка конкуренція. Щоб можливості інтернету стали надійною основою розвитку вашого бізнесу, необхідно не просто наявність сайту, а необхідна постійна робота над ним: розвивати, наповнювати, знаходити нові канали залучення потенційних клієнтів. У віці інформації, що стрімко розвивається, стояти на місці – значить програти.

До нас приходять коли:

  • оффлайн бізнес вже перейшов на якісно новий рівень і тепер необхідно підкорювати простір інтернет;
  • сайт існує і готовий до обслуговування сотень, а може навіть тисяч клієнтів, але поки ці клієнти шукають і знаходять тільки конкурентів;
  • сайт займає хороші позиції у видачі пошукових систем, залучає додатковий трафік з рекламних оголошень та банерної реклами, але збільшення продажів все немає і немає;
  • досягнуто позитивних результатів, але, як це часто буває, недостатньо!

На відміну від звичного сайту, де багато інших розділів, лендинг утримує увагу відвідувачів на одному повідомленні і повинен викликати бажання виконати певну цільову дію. Яке саме залежить від завдань вашого продукту.

Сайт-візитка

Веб-ресурс представницького типу Містить 6-8 типових сторінок, що представляють вашу компанію, список послуг, зворотний зв’язок, прайс-листи, контакти.

Корпоративний

По суті є представництвом вашої фірми в Інтернеті. Більш насичений інформацією ніж попередній тип сайту. Основне завдання – просування, пошук нового покупця, постачальника чи партнера.

Каталог (вітрина)

Крім стандартного блоку про компанію, послуги тощо. містить товарний каталог, який містить докладні характеристики, опис, фото.

Інтернет-магазин

Основний напрямок – онлайн реалізація продукції. Як правило, він оснащений реєстраційною системою, є можливість оформлення замовлень через «кошик», відрізняється великою кількістю товарів.

Підтримка сайту потрібна завжди. Ресурсам потрібна як технічна підтримка, і seo. Не можна один раз запустити сайт і не докладати зусиль для підтримки його працездатності.

У нашій компанії є дві схеми оплати: перша підходить для невеликих проектів, друга – для масштабних.

Перша схема 50/50.

Замовник платить 50% вартості робіт, і ми приступаємо до розробки. Після затвердження готового сайту та підписання акта приймання-передачі Замовник вносить суму, що залишилася.

Друга 40/30/30.

Замовник платить 40% загальної вартості робіт. Після затвердження всіх сторінок дизайну сайту та форм Замовник вносить другий внесок у розмірі 30%; 30%, що залишилися, оплачуються після здачі ресурсу. Тим самим оплата відбувається поетапно і не сильно «б’є по бюджету».

Текст пишеться лише на основні сторінки, максимум 5-10 сторінок. Якщо стоїть завдання заповнити сайт із 2000 сторінками, то вся праця «багатостраждальних» копірайтерів оплачується окремо. Ми маємо успішний досвід написання 100% унікальних матеріалів під ключові запити у різних сферах бізнесу – від медичної тематики до продажу автомобілів.

Пошукове просування

Швидше за все якогось незвичайного і дорогого seo ви не потребуєте.

Для того, щоб піднятися вище, вам достатньо залити товари у Google Merchant і активно підтримувати рекламу в Google Ads. Цей момент сильно підвищить впізнаваність домену, дасть більше замовлень, за рахунок гарної активності підвищить поведінкові фактори та підтягне позиції.

Вплинути на окремі запити можна посиланнями, але й посилання в першу чергу спрацюють у Google (4-6 міс. Мінімум) а потім підтягне і Яндекс (варто також враховувати, що це допоміжний інструмент, а не основний).

Наші рекомендації. Більше реклами – це дуже допоможе в плані популярності, що важливо (також з’являться постійні клієнти). Основне джерело Google Ads, інших немає необхідності. Навіть якщо реклама йтиме в 0 або невеликий мінус, ви в будь-якому випадку залишаєтеся в +, тому що розвиваєте свій магазин як бренд;

По СЕО тільки загальний аналіз, правки, оптимізація за контентом і метатегами на основних розділах, що просуваються + нарощування якісної посилальної маси.

Ціна формується з кількості витрачених фахівцем годин, оплати важливих послуг для роботи, не кажучи про витрати та витрати студії.

Слід розуміти два моменти:

  • терміни кожного проекту індивідуальні;
  • для seo оптимізації потрібен час.

При аналізі замовлення стає приблизно ясно, скільки потрібно часу, для виконання робіт, до факторів входять тип ресурсу, вік, позиція зараз, становище компанії серед конкурентів і багато іншого.

Ніхто не може гарантувати перше місце в результатах пошуку Яндекс або Google, це офіційна заява. Ми можемо гарантувати, що зробимо свою роботу, використовуючи рекомендації щодо пошукових машин та білі методи розкрутки сайту.

Чого точно чекати не слід – вихід у ТОП за короткі терміни. Просування по позиціях – це ряд заходів, що вживаються фахівцями, сюди входить нарощування посилань, оптимізація ядра сайту. Аналіз просування та корекція стратегії виведуть сайт у необхідне для клієнта становище.

Радимо вивчити показники конкурентів, сезонність ємність ринку (оцінити ринок запитів) та зіставити свої бюджети, можливості. SEO фахівець може забезпечити підйом позицій за обраними напрямками та регіоном, але точний трафік можуть передбачити лише дилетанти.

Є кілька причин, через які сайт не може зайняти ТОП10. Одна з них:

  • Висока конкуренція за вибраними запитами. Ймовірно, інші словоформи вже перебувають у ТОП10, а вибрані Вами – ні. Питання стоїть у неправильно складеному семантичному ядрі;
  • Ваш сайт сильно програє за якістю контенту, юзабіліті;
  • На сайті не виправлено технічних помилок;
  • Якість зовнішніх посилань залишає бажати кращого;
  • Сайт міг потрапити під санкції фільтрів – Google Possum, Panda, а від Яндекса – Мінусинськ та АГС.

Внутрішнє SEO відноситься до будь-яких дій, що вживаються на самому сайті для підвищення його релевантності та якості. Наприклад:

  • Використання оптимізованого контенту, що містить цільові ключові слова (включаючи мета, заголовки, alt зображень);
  • Переконайтеся, що сайт доступний (може скануватися та індексуватись пошуковими системами) і по ньому користувачі можуть легко переміщатися;
  • Використання внутрішніх посилань (в меню, основному тексті та хлібних крихтах для полегшення навігації);
  • Забезпечення швидкого завантаження сайту;
  • Зведення до мінімуму помилок сканування;
  • Наявність адаптивної версії сайту;
  • Відсутність дублікатів (однаковий контент на декількох сторінках) або забезпечення неможливості доступу до цих сторінок та їх індексації пошуковими системами;
  • Використання ЧПУ (людиназрозумілих URL) зі структурою, яка відповідає структурі сайту (наприклад, якщо у вас є книжковий онлайн-магазин, www.booketokruto.com/ficton/horror/stephen-king буде кращою URL-адресою, ніж www.booketokruto .com/page21/.html.

При складанні комерційної програми ми даємо прогноз щодо кількості трафіку та заявок із сайту через необхідний проміжок часу. 100% гарантії ми не даємо, тому що вплинути на пошукові системи повністю неможливо через складність алгоритмів і сукупність 2500 факторів. Але у 90% випадків прогноз ми виконуємо за 5 місяців.

Контекстна реклама

Аналіз діяльності клієнта та аудит сайту

Перш ніж приступити до настроювання реклами, ми ретельно аналізуємо продукт, сайт, конкурентів та цільову аудиторію клієнта. Тому наші стратегії розробки рекламних кампаній завжди індивідуальні і не ґрунтуються на шаблонних рішеннях, що дозволить вашій рекламі виділитися серед конкурентів.

Також, на основі отриманих даних, ми надаємо детальні рекомендації щодо змін на сайті, які дозволять покращити лояльність клієнтів і, таким чином, підвищити конверсії та ваш прибуток.

Глибоке опрацювання ключових запитів

За допомогою професійних програм збору статистики за пошуковими запитами клієнтів, ми збираємо найширшу та повну інформацію про те, що саме шукає ваша цільова аудиторія, що її цікавить у товарі, що просувається.

Це дозволяє не тільки вибрати цільові ключові слова для вашого проекту, але, що важливіше, виключити нерелевантні запити, які за звичайного настроювання реклами можуть з’їдати значну частку бюджету.

Визначення показників ефективності кампанії

Разом з клієнтом ми визначаємо ключові показники ефективності (KPI), на основі яких будуватиметься стратегія ведення контекстної реклами. Крім цього ми налаштовуємо в системах аналітики цілий пакет індивідуальних цілей, звітів та показників, які дозволяють глибше аналізувати поведінку користувачів на сайті, визначати перспективну аудиторію та працювати над збільшенням їхньої взаємодії з проектом (купівлі, впізнаваність, лояльність, зацікавленість).

Тонке налаштування рекламної кампанії

На основі отриманих даних щодо проекту, ми пропонуємо клієнту індивідуальну схему запуску реклами, яка передбачає спеціально підібрані під проект інструменти та стратегії. У результаті вже на початковому етапі ви отримуєте ефективну і висококонкурентну позицію в рекламі Google, що дає можливість зайняти кращі позиції за меншої ціни.

Аналіз результатів

Ми проводимо глибоку аналітику результатів рекламних кампаній, і на підставі цього робимо висновки щодо ефективності та приймаємо рішення щодо оптимізації інструментів, що використовуються у залученні трафіку.

Мінімальний бюджет необхідний для оцінки таких критеріїв:

  • Перевірка ефективності настроєної кампанії.
  • Аналіз воронки продажів налаштованого ресурсу.
  • Перевірка стартової вартості конверсії.

Оптимально потрібно набрати до 100-200 кліків для лендінгу, 400-600 для сайту-візитки та понад 500-1000 для інтернет-магазину для точної перевірки налаштованої кампанії. Вартість кліків може сильно відрізнятися в межах від 0,01 $ до 50 $.

Рекомендується вибрати одну із ніш для першого етапу. Для Росії вигідно використати для аналізу Яндекс. Він більш простий у налаштуванні. Для України, Казахстану та Білорусі – набагато вигідніше використовувати Гугл. Якщо ж ви орієнтуєте рекламу на YouTube, мобільні телефони та просування мобільних додатків, то ми все ж таки рекомендуємо для РФ використовувати Google AdWords.